Case

Tamro

, , , ,

Tamro Oyj on suomalainen lääketukku, jonka markkinaosuus Suomen lääkemyynnistä vuonna 2015 oli 54 prosenttia. Tamron pääasiakasryhmiä ovat lääkeyritykset, apteekit, sairaalat ja vähittäiskauppa. Tamro kuuluu saksalaiseen Phoenix-konserniin, joka on Euroopan johtava lääkejakelija. Tamrossa on noin 470 työntekijää ja liikevaihto n. 1,4 miljardia euroa.

Roban Konna valittiin Tamron kokonaisvaltaiseksi markkinointiviestinnän kumppaniksi vuonna 2013. Vastaamme kaikesta markkinointiviestinnän materiaalin suunnittelusta ja toteutuksesta.

Tamro haluaa olla oman alansa edelläkävijä, jonka johdosta suunnittelimme ja konseptoimme Health Awards- tapahtuman, jossa palkitaan terveysalan huippusaavukset ja terveysinnovaatiot. Nyt kaksi kertaa järjestetty tapahtuma on löytänyt paikkansa alan ihmisten sydämissä.